Uncategorized

Welkom op mijn blog

Hoihoi!

Een nieuw jaar, een nieuwe start. Al heel erg lang wilde ik graag mijn eigen blog beginnen. Ik twijfelde en twijfelde, maar een aantal dagen geleden dacht ik: ”Het nieuwe jaar is begonnen, tijd voor mijn eigen blog!” Dus… welkom allemaal! Ik ga voornamelijk bloggen over make-up, maar lifestyle, personal & artikelen over food komen vast ook voorbij. Ik probeer minimaal één keer per week à twee weken een artikel te posten. Houd dus mijn blog goed in de gaten of volg mij op Instagram. (link rechts van de pagina)

Heel erg veel kijk en lees plezier,

Liefs Sanne

3 thoughts on “Welkom op mijn blog

Reageer

