Make up

MAC Diva & Please me

20160111_122549

De lipsticks van MAC… Oh wie wil die nou niet. Voor kerst kreeg ik onder andere de lipstick Diva. Ik had deze al een hele lange tijd op mijn verlanglijstje staan en was dan ook super blij toen ik deze kreeg. Please me heb ik zelf gekocht omdat ik nog een roze kleur zocht voor het voorjaar.

MAC diva matte lipstick €19,50
MAC please me matte lipstick €19,50

Diva
Diva is een hele donkerrode kleur en is erg goed gepigmenteerd. Hij brengt makkelijk aan op de lippen ook al is de finish matte. Ik vind hem perfect voor in de winter! Bij mij blijft Diva 3 tot 4 uur lang goed zitten.

Please me
Please me heeft een beetje een oud roze kleur. Het is een veilige kleur die volgens mij bij iedereen kan. Ook deze lipstick verdeeld makkelijk en is ook weer goed gepigmenteerd. Een mooie kleur voor de lente en de zomer! Please me blijft ongeveer 5 uur zitten en overleefd een grote maaltijd met gemak.

20160111_12264220160111_122614

Over het algemeen vind ik de lipsticks geweldig! Het zijn twee totaal verschillende kleuren, maar oh wat zijn ze prachtig. Ik ben er super tevreden over.

MAC is te koop bij Douglas, de Bijenkorf & maccosmetics.nl

 

Wat is jou favoriete MAC lipstick?

 

9 thoughts on “MAC Diva & Please me

  1. Diva vind ik een prachtige tint! Enige tijd geleden heb ik Mehr gekocht. Dat is overigens ook mijn eerste lipstick van MAC. Ik koop namelijk liever 4 lipsticks van bijvoorbeeld Catrice dan één van MAC. Ooit moest ik natuurlijk meedoen aan de hype, haha!

    Liked by 1 person

  2. Ik heb wat feedback voor je :
    Ik vind het echt een leuk artikel, maar voor de volgende keer is het misschien handig als je ook de prijzen erbij zet, foto’s maakt als je de lipsticks hebt aangebracht en erbij zet welke andere matte lipsticks MAC heeft. Maar over all vind ik het er goed uitzien !

    Like

    1. Hoii. Als het goed is staan de prijzen erbij hoor onder de 2e foto. Ik zet niet alle andere matte lipsticks erbij omdat het juist alleen om deze twee gaat en ik in de toekomst nog wel andere matte lipsticks van mac review. Dankjewel voor je feedback

      Like

Reageer

