Persoonlijk

15 willekeurige dingen die ik haat

We hebben allemaal zo onze dingetjes die we niet kunnen uitstaan of waar we simpelweg een hekel aan hebben. Ik dus ook. In dit artikel vertel ik mijn top 15 ergernissen! Ben je nieuwsgierig, lees dan verder.

1. Mensen die uitgebreid gaan dineren in de trein. Hier kan ik mij echt groen en geel aan ergeren. Vooral als het fastfood is. MC Donalds, KFC, Smullers… Doe maar even niet! Het gaat enorm stinken en je neemt ook nog eens veel plek in met al je voedsel. Een broodje gezond of een kop koffie, geen probleem, maar doe dat dineren thuis maar.

2. Mensen die in de bus of trein net doen of ze doof zijn. Ik heb al super vaak meegemaakt dat ik vroeg of ik ergens mocht zitten (er stond dan een tas op de stoel of iets dergelijks) en ik gewoon aan werd gekeken alsof ik gek was. Meestal kreeg ik ook nog niet eens antwoord en werd ik een beetje dom aangekeken. NOT done. Vriendelijkheid kost niets.

3. Ouderen die denken dat ze alle macht van de wereld hebben. ”Ik ben oud dus ik mag hier zitten.” Natuurlijk sta ik altijd op wanneer ik zie dat een oud vrouwtje of oude meneer wil zitten die niet goed ter been zijn. MAARRRR… Wanneer het enorm, maar dan ook enorm druk is in de bus, vind ik niet dat je hoeft uit te vallen tegen een persoon als het letterlijk niet lukt om op te staan door de drukte.

4. Nagellak waar je meteen al na één dag ”chips” van krijgt. Super super super irritant!

5. Netflix die maar 4 van de 6 seizoenen erop heeft staan. Arrrrrghhhhhhhhh….

6. Wanneer je in de kast kijkt en het eten dat jij voor jezelf hebt gekocht op is gegeten door een ander. -_____________-

7. Als één kant van je neus verstopt is en de andere net een stofzuiger is.

8. Wanneer je een proefwerk hebt en je lekker bezig bent iemand opeens telkens begint te zuchten als een malle. Halloooooooooo ergernis, doei concentratie.

9. Mensen die al boos worden als ze langer dan 5 minuten in de rij moeten staan bij de kassa. Het is niet alsof de wereld vergaat… Have patience!

10. Mensen die meelezen wanneer jij aan het WhatsAppen bent. Privacy please.

11. Mensen die een grote boodschap doen op school. Als je moet moet je, maar spuit wel even met je deodorant of iets!

12. Je denkt yes, ff lekker make-up kopen bij de Kruidvat want er zijn aanbiedingen. Kom je bij de kassa, staat het niet in het systeem. Kun je eeuwen lang wachten totdat je eindelijk kan afrekenen terwijl het gewoon in de folder staat. Irritant!

13. Winkeliers die denken dat je iets hebt gestolen omdat je een rugzak bij je hebt en die je vervolgens ook nog moet legen. Ik kom net uit school meneer…

14. Bruggers die de hele kantine innemen om vervolgens rondjes te gaan rennen. Ik wil graag even studeren…

En dan mijn aller laatste, maar ook grootste ergernis: rokende eersteklassers of eersteklassers die uit gaan. Je bent waarschijnlijk net 12/13 jaar en je rookt nu al. Of van die eersteklassers die al ”uit” gaan. Doe maar even niet… Toen ik zo oud was speelde ik net niet meer met barbiepoppen.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn top 15 ergernissen. Bedankt voor het lezen.

Wat is jou grootste ergernis? Laat het mij weten in de comments.

One thought on “15 willekeurige dingen die ik haat

Reageer

