Make up

Mijn wishlist voor 2016

Het nieuwe jaar is begonnen en dat betekent een wishlist opstellen! Kijk je mee naar mijn producten die ik graag wil kopen/krijgen in 2016?

 

73426liquids

We beginnen maar even met de lip producten. Het zijn er aardig wat zoals je kunt zien. Ik wil graag wat meer matte liquid lipsticks uitproberen!

MAC All fired up
MAC Flat out fabulousMAC Tropic Tonic

Catrice matt about pink

NYX Monte Carlo
NYX Buenos Aires

L.A. Girl Fantasy
L.A. Girl Bazaar

Sleek matte me Petal
Sleek matte me Brink Pink

overigen
Dan wat overige make-up producten. Deze twee Essie kleurtjes zag ik al bij verschillende meiden voorbij komen en ik was meteen verliefd.

Essence Lash Princess volume mascara (koraal kleur)
Essie Eternal Optimist
Essie Romper Room
Etos Highlighting powder

palettes

Ook wil ik nog super graag deze drie paletten! Zelf heb ik al twee MUA paletten en ik vind ze geweldig. Wel zijn het basic kleurtjes dus ik zou graag een gewaagdere palette willen toevoegen.

Zoeva Cacao Blend
Zoeva Rose golden
MUA Poptastic

kwasten
Eigenlijk heb ik helemaal niet zulke goede kwasten. Dolgraag voeg ik deze aan mijn stash toe.

Real Techniques Core collection
Real Techniques starter set (ogen)
Etos highlighter brush

overigen2
Tot slot nog drie overige producten. Dit zijn producten die ik niet perse dit jaar wil, maar wel leuk zou vinden om dit jaar al te krijgen! Dit zijn dingen die ik graag voor mijn verjaardag of kerst zou willen krijgen.

Swarovski Twisty Drop Bangle armband
Marc Jacobs Daisy Dream parfum (liefst 50-100 ml)
En een lekker fleece dekentje voor op mijn kamer

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn wishlist. Het is een aardige lijst en ik ben bang dat ik ook niet alles kan scoren in 2016. We shall see!

Welk product mag niet ontbreken op jou wishlist van 2016?

 

2 thoughts on “Mijn wishlist voor 2016

  1. Heii,
    Ik kwam op je insta via priinciipessaa en zo op je blog, super vervelend dat het momenteel niet zo goed gaat met je gezondheid, maar meid jij komt er wel! In je wishlist zitten zeker een paar mooie pareltjes. Op mijn wishlist staan ook vooral veel mac lipsticks en essie lakjes hihi 🙂 en ik ga nog wat sportkleding kopen. Op welke dagen sport jij?
    Nog veel plezier en geluk met je blog! Je doet het hardstikke goed. En hopelijk gaat het snel beter met je.
    X

    Like

    1. Hoi! Dankjewel voor je lieve berichtje. Ik heb toevallig vandaag 2 sport shirtjes gekocht! Ik sport meestal op woensdag en donderdag avond en af en toe nog eens in het weekend. Ik sport 2 uur achter elkaar. Liefs Sanne

      Like

Reageer

