Make up

NYX San Paulo & NYC smooth skin BB poeder

Een aantal dagen geleden kocht ik weer wat producten om te reviewen. Ik wil wat meer budget producten gaan uitproberen omdat ik niet altijd geld heb voor high-end merken. Lees je mee?


NYX San Paulo matte lipcream (7,50)

Een maandje geleden kende ik het merk NYX helemaal niet. Ik zag het een aantal keren voorbij komen bij andere bloggers en het zag er enorm leuk uit. Ik besloot twee lipcreams te kopen. Helaas had ik een gekocht via via en bleek het een neppe te zijn. Dit was de kleur Antwerp. Hier schrijf ik dus ook geen review over. Wel is de lipstick te zien op de foto’s, negeer dat maar. Ik had de foto’s gemaakt voor dat ik wist dat hij nep was.

Links is dus Antwerp en rechts is San Paulo

Wauw! Wat een pigment komt er vanaf. Een intens roze kleur. De applicator werkt fijn. Hij ruikt lekker zoet en voelt absoluut niet droog aan. Na een minuutje is hij mat geworden. NYX lipcreams staan erom bekend dat ze ook hydraterend zijn. Dat heb ik zeker gemerkt. Mijn lippen droogden niet uit terwijl hij goed mat is. Ook bleef hij ongeveer 4 uurtjes zitten. Ik ben dol enthousiast!

NYC smooth skin BB poeder (3,99)

Zoals misschien de meesten van jullie weten is mijn MAC poeder kapot gevallen. Ik heb nog geen tijd gehad om deze te repareren. Ik had dus een tijdelijke vervanger nodig en ik ging op zoek! Mijn oog viel op de NYC smooth skin BB poeder.

Ik heb de lichtste kleur gekozen. Overigens waren er ook maar twee kleuren.

12665733_805997289529467_782444286_n

Wow dit had ik niet verwacht. Éen keer licht vegen met je vinger over de poeder en er komt meteen enorm veel product vanaf. Pluspunt! Ook voelt de poeder zijdezacht aan en totaal niet stroef.

12674424_805997276196135_724496183_n.jpg

De kleur is toch wat donkerder dan verwacht… Of heb ik teveel opgesmeerd? Wel dekt hij erg goed en heb ik geen foundation nodig. Voor 3,99 vind ik de kwaliteit erg goed.

12665883_805997159529480_774094852_n.jpg

Hier nog even een full-face foto met de BB poeder en de NYX lipcream.

3 thoughts on “NYX San Paulo & NYC smooth skin BB poeder

  1. Maar het is toch ook niet heel hygiënisch om een waarschijnlijk gebruikte lipstick te kopen via via. En als je het dus wel in een winkel koopt weer je zeker dat hij echt is.

    Like

Reageer

