Tags

MAC addict tag

Een tijdje geleden zag ik bij verschillende bloggers de MAC addict tag voorbij komen. Jullie weten inmiddels al wel dat ik een MAC fan ben. Het leek me daarom erg leuk om deze tag ook te doen! Sommige vragen heb ik weggelaten omdat ik die niet kon beantwoorden. Lees je mee?

1) Hoe kwam je voor het eerst in aanraking met MAC?

Dit weet ik nog heel goed! Ik liep met mijn moeder in de stad om wat kleren te kopen voor de herfst. Zoals gewoonlijk keken we even bij de Douglas. Ik kende het merk MAC al wel (via beautyblogsters zoals Vera Camilla) maar had er nog nooit echt naar gekeken. Mijn moeder wilde dat ik het ging uitproberen en ik kreeg van haar twee producten. Super lief!

2. Hoe oud was je toen je voor het eerst een MAC product kocht en welk product was dat?

Uhm… Volgens mij is dat al 2 jaar geleden. Toen was ik net 16. Ik kreeg van mijn moeder de lipstick Viva Glam V (lustre) en de studio fix powder. 1779301_576589045803627_8588254174449308478_n

 

3. Hoeveel MAC producten heb je in totaal?

12 lipsticks, 1 blush, 1 fix+ spray, 1 lip primer en 1 poeder. 16 producten in totaal!

4. Grootste MAC miskoop?

De lipstick Tumble Dry. De verpakking vond ik ge-wel-dig en de kleur leek mij ook mooi. Helaas is hij te licht voor mij en lijkt het alsof ik geen lippen heb. Oeps…

5. Favoriete MAC product?

Zonder twijfel de lipsticks!

20160217_124422

6. Favoriete MAC lipstick?

Lastig… Ik vind ze namelijk bijna allemaal prachtig. Maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor Sushi Kiss en Relentlessly red. Sushi kiss heb ik net nieuw, maar wauw wat een mooie kleur!

7. Favoriete MAC MSF?

Ik heb nog geen MSF in mijn bezit, maar ik zou erg graag Soft and Gentle willen hebben.

8. Welke MAC producten heb je helemaal opgemaakt en opnieuw gekocht?

Nog geen één hahaha. Mijn lipsticks Viva Glam V en Crosswires zijn bijna op. Crosswires zou ik nog wel een keer kopen denk ik.

9. Welk MAC product staat er nog op je verlanglijstje?

Phoeeeeeeeee daar vraag je me wat. Sowieso dus Soft and Gentle. Maar ook:

Lipsticks: Runway hit, Coral Bliss, Mehr, Flat out fabulous en all fired up

10. Duurste MAC aankoop?

De studio fix powder. Die kost 32 euro.

11. MAC product met een leuke herinnering?

De lipstick Relentlessly Red. Ik was jarig en mocht wat cadeautjes uitzoeken in de stad. Ik had al genoeg dingen uitgezocht maar eenmaal bij de MAC zag ik een lipstick staan en ik dacht: die MOET ik proberen. Mijn moeder vroeg aan de visagiste die er stond of ze mij even wou opmaken aangezien ik jarig was. Helaas begon ze heel erg naar te doen en ”mocht” ze het niet doen (daar sta je er toch voor?). Ze mocht zogenaamd alleen advies geven… Toen heb ik toch zelf de lipstick aangebracht en ik was meteen verliefd. Mijn moeder vond hem mij ook geweldig staan en toen kreeg ik die ook nog voor mijn verjaardag! Een beetje een dubbele herinnering maar verder was het wel een enorm leuke dag.

12. Wat kan MAC nog verbeteren?

De lipglass (lipgloss). Ze zijn plakkerig en er zit haast nooit veel pigment in. Voor die kwaliteit vind ik ze erg duur.

13. Favoriete MAC limited edition?

De feestdagen collectie van afgelopen jaar! Helaas heb ik niks kunnen scoren, maar wauw wat een prachtige producten.

14. MAC product dat hierbij extra in het zonnetje gezet mag worden?

De studio fix powders. Ik zie ze niet vaak voorbij komen. Toch zijn het enorm goede poeders. Veel pigment en het blijft de hele dag goed zitten. Ik heb geen foundation nodig als ik de poeder gebruik! Een beetje concealer eronder en klaar. Ze kosten wat, (32 euro), maar dan heb je ook echt wat. Ik gebruik hem bijna elke dag en na twee jaar zit er nog meer dan de helft product in.

2 thoughts on “MAC addict tag

  1. Toevallig werk ik in Assen bij een Douglas, wij hebben soms ook wel eens van die dagen waar je opgemaakt kan worden. We mogen de mensen niet op maken ivm de hygiëne. We staan er juist om advies te geven en als je zelf aangeeft dat je een product wil testen doen sommige mensen die daar werken het wel en sommige niet. Het licht ook echt aan de mensen die bij de producten staan.

    Maar voor de rest wel een leuk artikeltje meid.
    X

    Like

Reageer

