Ziekte verhaal

Ik lig in het ziekenhuis

Zoals de meesten van jullie al wel weten gaat het niet heel erg goed met mij. Sinds mijn operatie, die plaats vond in november, ben ik niet echt beter geworden.

”Wat heb je dan?” is een vraag die ik dagelijks krijg en zelf ook niet zo goed kan beantwoorden. Het is allemaal nog een beetje vaag. Zowel voor de dokters als voor mij en mijn familie. Ik heb voornamelijk last van enorme duizeligheid, koorts (of juist verlaging), misselijkheid, last van gewrichten, oorpijn, keelpijn en ga zo maar door. In eerste instantie zijn dit niet echt klachten om je zorgen over te maken. Niet als het na 1/2 weken weken weer weg gaat. In mijn geval heb ik deze klachten al bijna 5 maanden. Ik ga maar halve dagen naar school, of helemaal niet, omdat ik het anders gewoon niet vol houd. Verscheidene bloedtesten en andere testjes zijn al gedaan. Daar kwam wel uit dat ik veel allergie├źn heb en veel (vitamine) tekorten. Dit klopt dus ook niet helemaal. Waar het nou vandaan komt, of wat de oorzaak is proberen we nu te achterhalen. Ik lig nu in het ziekenhuis voor een kleine week, als het goed gaat. Ze gaan mij dagelijks observeren, koorts opmeten, lichaam checken en dergelijke. Ook moet ik elke ochtend fysio oefeningen doen in verband met mijn pijn in gewrichten en moeheid.

10549632_1681477135467555_873281982_n.jpg

Ik hoop dat ik een klein beetje duidelijk heb geschept. Na de meerdaagse opname zal ik nog een artikel plaatsen met de uitkomsten en dergelijke.

Liefs, Sanne

2 thoughts on “Ik lig in het ziekenhuis

Reageer

